28 Eylül 2012 Cuma

2. tura başladım

Aylardır yazmadığım bloga yine dönüyorum...anlatacak pek bişeyim yokmuş demek ki...

İlk tur diyet başarı ile sonuçlandı... ben de kendimden beklemiyordum, etrafımdaki kimse de beklemiyordu ama oldu :)

Koruma döneminde (3 ay) sadece 1,5 kilo aldım.. onu da almaz, dengelerdim de bayram+İstanbul seyahati sonrası gidince Sibel'e alınmış oldu...bu 3-4 aylık süreçte senelerdir yapmak isteyip yapamadığım bişey yaptım, dengeli yedim, çok kaçırdığım günleri takiben az yedim..aldığım 1-2 kilonun yerleşmemesi için özenli davrım...kendimle gurur duyuyorum desem çok abartmış olmam sanırım. Kilo koruyabildiğimi görmek beni vereceğim kiloları geri almama konusunda biraz ümitlendirdi açıkçası, eskisi gibi "eee, versem noolcak-geri alınmayacak mı" demiyorum pek...

Şimdi 2.tura geçtim... 1 aya yakın oldu.. ilk turda gittiği kadar hızlı gitmiyo, daha oturmuş kilolar olduğu için sanırım.. bu sefer daha iddiasız bi hedefim var, ayda minimum 2, maximum 3 kilo.. 1 Ocak 2013'e kadar... kimi kandırıyorum, elbette 31 Aralık 2012'ye kadar :)) 
(Çünküü: I Love xmas:)) )

Ama tombiklerin işi çok zor, hele de benim gibi iştahlı ve abur cubur sever bi yapınız varsa...Sabah evden çık, pastanenin önündeki duraktan otobüse bin (challange #1), otobüsten in,karşıya geç, gofret-bisküvi-çikolata satan büfenin önünden geç #2, sabah sabah sıcak gözleme satan teyzenin gözlerine bakmadan binaya gir #3, ofise gel, oda arkadaşının ikram ettiği poğaça-simite 'hayır' de ve ekmeksiz peynir&domates&biberden oluşan kahvaltını yap #4...

İnsanı yoldan çıkaracak çok fazla şey var, bazı günler daha zor geçiyor hem de..PMS olsun, moral bozukları olsun insanı etkiliyor tabi ama kendime sürekli bunu sağlıklı olmak için yapıyorsun, sağlık da bir nevi özgürlüktür-bağımsızlıktır, çok kıymetlidir diyorum... olacak inşallah...





Hiç yorum yok: