1 Mart 2012 Perşembe

her zaman sorunsuz olmuyor tabe...


Bu yazı bir günah çıkarma yazısıdır...

PMS yüzünden olduğunu ümit ettiğim bi açlık-atıştırma moduna girdim... Dün önce gündüz 2 tane çikolata yedim...sonra, akşam olunca, bir önceki yazıda yazdığım kiraz ve elma kurularından epey bi götürdüm... bugün de patronun masasında duran kuruyemişlerden tırtıkladım...Ne yaptığımı fark edince hemen durdum ama en az 10 antepfıstığı 10 badem kaynadı araya... günlük ceviz haklarımı yemedim ceza olarak ama dün yediğim meyve kurularını ve çikonatları affettirecek bişey yok...

Offf PMS yaktın başımı... Sibel cumartesi beni naapcak kim bilir?

Zaten beni çok iyi tanıyor, tartıya çıktığımda ben söylemeden bir bir sayacak yaptıklarımı...

Evet Sibelcim, doktorun dediği şey* kafamı açtı biraz, dengem bozuldu azcık ama söz haftaya daha iyi olucam:) umarım bunu okuyosundur... :)))

*doktor günlük kalorini 1600 altına düşürme demişti, benim diyet 1400 falan, kafam karıştı da biraz... aç kaldığımdan da değil ha...öfff... öyle yani...

Çok iç açıcı/motive edici bi yazı olmadı ama siz de "falling off the wagon" durumu yaşarsanız benim gibi unutmayın; tökezlemeden yürünmez, önemli olan yola devam etmek... (vay beah...ne laf oldu :P )

raporlara devam edeceğim...


Hiç yorum yok: